Τετάρτη, Δεκεμβρίου 29, 2010

Μια μερα χωρις σκεψεις

Θελω να ξυπνησω ενα πρωι και να μην σκεφτω οτι πρεπει να ετοιμαστω να παω στο νοσοκομειο,θελω να ξυπνησω και να παω στην δουλεια,χρειαζομαι μια μερα να μην σκεφτω γιατι εχουν γινει ολα αναποδα απο οτι τα περιμενα,να μην σκεφτω οτι εγω φταιω που η μητερα μου ειναι κατακοιτη τωρα και οτι επρεπε να μην την ειχα παει εκει.

Θελω μια μερα να μην σκεφτω τι θα γινει με την ανεργια μου ,να μην σκεφτω τι θα κανω οταν δεν θα εχω χρηματα να περασω,να ξεχασω τα τελευταια 5 χρονια και να κοιμηθω σαν να μην συμβαινει τιποτα.

Θελω μια μερα οταν ξυπνησω να ειμαι αλλου και οχι εδω που ολοι αυτοι μας εκοψαν την ζωη μας στην μεση,και εκει που θα ειμαι να διαβασω οτι καποιοι με αγαπη για αυτη την χωρα τους εστειλαν ολους αυτους τους απατεωνες κυβερνητες μας στον αγυριστο και μερικους και στην κολαση.

Θελω μια μερα να κατσω κοντα στην θαλασσα και να ακουω τα τραγουδια που αγαπαω,να δω τους φιλους μου χαρουμενους και χωρις προβληματα,θελω μια μερα απο τοσες που περνανε να παω στο νοσοκομειο και να μου πουν οτι τουλαχιστον περπαταει και ας πεθανει μετα,τουλαχιστον θα πεθανει ορθια.

Θελω ενα πρωι ,να βγω στην εξωπορτα και να δω δεντρα εξω απο την πολυκατοικια μου,να δω κοσμο να περναει χαμογελωντας και οχι ζητιανευοντας,να ανοιξει ενα απεραντο μπαλκονι να μπει φως στο σκοτεινο υπερυψωμενο ισογειο που ζω,να δω τον ηλιο να ανατελλει και οχι να δυει.

Θελω μια μερα χωρις σκεψεις.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: