Τρίτη, Δεκεμβρίου 28, 2010

Το φαντασμα του δημοσιου

Τρωγωντας οτι εχει απομεινει πλεον εστειλα μια επιστολη στην υπουργο εργασιας,ενας μηνας και εχει περασει και αποτελεσμα δεν εχω δει,με πηρε μια ευγενικη κυρια στο τηλεφωνο μιλησαμε αρκετα.

Μου εδωσε ενα σταθερο νουμερο να καλεσω,καποιον απο τον ΟΑΕΔ να δουμε τι μπορει να γινει γιατι οσα βιογραφικα και αν εχω στειλει απαντηση δεν εχω παρει και δεν πιστευω να παρω ακομη και αλλα τοσα να στειλω.

Επαιρνα επι ενα μηνα,απαντηση καμια,δεν μπορει σκεφτηκα δεν θα λειτουργει το τηλεφωνο,μου ειχε πει οτι ειναι δυσκολο να επικοινωνησω μαζι του αλλα επι ενα μηνα χωρις απαντηση κατι πρεπει να συμβαινει.

Ξαναπηρα την ευγενικη κυρια,και εμεις εχουμε προβλημα να τον βρουμε μου απαντησε παρτε το κινητο του,ισως ειναι μια λυση.
Πηρα και το κινητο του,και μια και δυο και δεκα,απαντηση καμια,σκεφτηκα να στειλω και ενα μυνημα οπως και εκανα,το ιδιο μεσημερι πηρα απαντηση παλι με μυνημα.....θα σας καλεσω εγω το μεσημερι...για ποιο μεσημερι δεν μου ειπε διοτι εχουν περασει πολλα και καμια κληση δεν εχω λαβει ακομη.

Ξαναπηρα την ευγενικη κυρια στο τηλεφωνο.
Καντε ακομη μια προσπαθεια.στειλτε του και αλλο μυνημα,και εμεις δεν τον βρισκουμε για υπηρεσιακους λογους.
Αρκει οταν μου απαντησει να ζω ακομη...της ειπα,δεν της αρεσε η απαντηση,αυτο ειναι ομως,τι να κανω δυο τηλεφωνικους αριθμους?
Αφου δεν απανταει κανεις,αυτος ο κυριος πληρωνετε και μαλλον καλα,ποιος ο λογος να τον καλω αν δεν απανταει?

Εστειλα και δευτερο μυνημα οπως με συμβουλεψε η ευγενικη κυρια που ενοχληθηκε οταν της ειπα οτι ισως δεν ζω μεχρι να τον βρω,φυσικο δεν ειναι αν εισαι ανεργος και δεν εχεις πορους να φτασεις σε αυτο το σημειο?
Απαντηση δεν πηρα αυτη την φορα,ισως και να τον ενοχλω,δεν θα εχει χρονο φαινεται για τους ανεργους,τωρα τι εργασια κανει αυτο δεν το ξερω,αλλα ενα τηλεφωνο ολοι μας εχουμε χρονο να το απαντησουμε,ιδιαιτερα οταν μας καλουν πολλες φορες.

Απλα αυτη ειναι η βοηθεια που προσφερει το υπουργειο εργασιας,σου δινει ενα τηλεφωνο που δεν απανταει κανεις και σου λεει παρε,και οταν τους το λες τοτε δεν μπορουν να κανουν τιποτα για αυτο.

Αν περιμενουν να γινω στατιστικη,να τρεχω σε συσιτια και να ζω κατω απο συνθηκες απανθρωπες θα απογοητευτουν τελικα,δεν θα το κανω,δεν μου αρεσει,ας μου αφησουν τουλαχιστον το δικαιωμα να αποφασισω εγω πως θα πεθανω.

Παντως οχι περιμενοντας μια απαντηση  σε ενα μυνημα που εστειλα σε ενα φαντασμα του δημοσιου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: