Δευτέρα, Δεκεμβρίου 27, 2010

Νοσοκομεια διχως προσωπικο

Χρονιαρες μερες θα μου πειτε αλλα νεα δεν εχω,δεν εχω ευχες για χρονια πολλα και ευτυχισμενο το νεο ετος?
Πιστευει κανεις οτι θα ειναι ευτυχισμενο το νεο ετος,αν ναι τοτε ζει σε αλλη διασταση.

Και βρισκεται καποιος δικος σας στο νοσοκομειο,τι χρονια πολλα,εκει αν μπεις τα χρονια σου μειωνονται αυτοματως διοτι δεν υπαρχει ελπιδα καλυτερευσης αν δεν εχεις να πληρωνεις απο το πρωι εως και το βραδυ η αν δεν εισαι εσυ εκει απο το πρωι εως και το αλλο πρωι.

Λοιπον αφου απετυχε παταγωδως η γνωματευση του γιατρου του εγκληματικου ιδρυματος οπου την καταντησαν φυτο...οτι θα πεθανει...διοτι ζει ακομη,μπηκαμε στην παθολογικη κλινικη του νοσοκομειου οπου ζητησα να μεινει εκει διοτι αν ξαναπαει εκει που ηταν δεν την γλυτωνει για δευτερη φορα.
Φυσικα η ζημια εχει γινει,κατακοιτη με κατακλισεις,προσπαθει να καταλαβει πως εγινε αυτο,ποναει,ρωταει γιατι δεν περπαταει..... αλλα ζει...ζωη κι αυτη θα μου πεις.

Προσπαθουν οσο μπορουν,δεν λειπουν και τα συνηθη συμπτωματα ωχαδερφισμου,αυτα δεν θα λειψουν ποτε,καθε μερα και εγω εκει,να βοηθαω οσο μπορω,δεν εχω σπουδασει και νοσηλευτικη.

Σημερα εμαθα οτι οι κατακλισεις της επεκταθηκαν και στην πλατη,να μου πεις δεν την σηκωνεις?
Την σηκωνω αλλα μπορω εγω στις λιγες ωρες που ειμαι εκει να φερω καποιο αποτελεσμα οταν δεν την σηκωνει κανεις αλλος?
Μια η δυο φορες σε ολους αυτους τους μηνες την εχουν σηκωσει,μετα οτι κανω εγω,και την βλεπω που κουραζεται και την ξαπλωνω μετα απο μια ωρα η περισσοτερο,και να μπαινει ο γιατρος και μου βαζει τις φωνες οτι πρεπει να μενει περισσοτερο σε καθιστη θεση και οτι αυτο που κανω εγω δεν ειναι αρκετο.

Ε...  ας κανουν κατι κι'αυτοι.

Δεν ειμαι υπαλληλος του νοσοκομειου,δεν πληρωνομαι για να σηκωνω ασθενεις με την κοιλη που εχω,και χιλιαδες δεν που δεν καταλαβαινουν.
Τα ειπα στους νοσηλευτες,δεν μπορουμε,δεν προλαβαινουμε ηταν η απαντηση,κι εγω τι πρεπει να κανω?

Αν εργαζομουν και δεν προλαβαινα να πηγαινω ποιος θα την σηκωνε>θα την αφηναν εκει να ανοιξει ολοκληρη και να πεθανει?
Η μονη απαντηση αν και δεν την εχουν πει ειναι"παρε αποκλειστικη"ωραια να την πληρωνετε εσεις τοτε διοτι εγω δεν εχω,και αφου θα κανει την δουλεια σας πληρωστε την μιας και δεν την κανετε εσεις.
Νοσοκομειο τι σημαινει τελικα,φερτε μας τους ασθενεις και ελατε κι'εσεις για μονιμη διαμονη?
Αλλοιως παρτε τους απο εδω γιατι μας πιανουν και το κρεβατι>?

Αυτη η προσληψη χιλιαδων νοσηλευτριων που ειχε εξαγγειλει η πανανικανη η Ξενογιαννακοπουλου τι εγινε?
Ακομη να φτασουν στα νοσοκομεια οι νοσηλευτριες?
Μας κοροιδευουν,κατεστρεψαν την χωρα,τρωνε τον αμπακο και δεν κανουν  και τιποτα οι λιγδιαρηδες οι κυβερνητες μας.
Ο Βασιλακης Καιλας καιρο εχει να βγει στα καναλια να κλαψει,ζει?
που ειναι?

Ρε το ξυλο που σας χρειαζεται...θα το φατε θα ερθει η ωρα σας.

Για την ωρα περιμενουμε την μεταταξη των υπαλληλων του ΟΣΕ στα νοσοκομεια,ανιδεικευτοι θα περιφερονται και θα πληρωνονται για το τιποτα που θα προσφερουν.

Εκτος αν αλλαζουν λαδια στους ασθενεις,τους ριχνουν καρβουνο και επισκευαζουν τις μηχανες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: